neděle 23. ledna 2011

Vánoční obžerství - candida je zpět

Je už pár týdnů po Vánocích, ale následky pociťuji ještě teď. Období Vánoc je vlastně to nejlepší, co pro kvasinku candidu může být. Co jíme? Sladké, sladké, SLADKÉ! Miluju domácí cukroví.
Když to shrnu, tak kvasinky štěstím skáčou protože:

Stravování o Vánocích je nacpané cukry, škroby a alkoholem...
Ráno: mléko s vánočkou, to znamená že už po ránu porušuji téměř všechny zásady protikvasinkové diety, dám si mléko, cukr, bílou mouku, kvasnice - pro kvasinky ráj na zemi
A přes den se futruju cukrovím, které je přeci vynikající!
Talíře a mísy přetékají bramborovým salátem, chlebíčky.. alkohol teče proudem, ale na čerstvou zeleninu nenarazíte. Zato pomerančů, mandarinek a jiného exotického ovoce je přehršle.

O Vánocích se prostě nedá odolat. Když už po dlouhých měsících stresů v práci přichází období pohody a klidu, tak proč se mučit nějakou dietou. Však ono se to na chvíli nezblázní.
Ze začátku se nic nedělo, celé Vánoce jsem si užila jak se patří a žádné negativní dopady jsem na mém zdraví nepozorovala.
To až pár dní po Vánocích se vše začalo hroutit jak domeček z karet.
Nejdříve se mi zhoršila pleť, hůře se mi spalo a byla jsem pořád unavená, ale to jsem připisovala přemíře alkoholu konzumované v minulých týdnech (hlavně vínko, slivovičku a sladké tlamolepy, vaječňák nesměl chybět) Pak se zhoršil ekzém a opět jsem měla dekolt celý rudý, následovaly vlasy. Přestaly být silné a lesklé a vrátily se do té splihlé podoby před protikvasinkovou dietou a hlavně, začaly padat...
Sečteno a podtrženo byla jsem zas na začátku, jen o pár kilo těžší. Ale nic jsem si z toho nedělala, věděla jsem, že když zas začnu dodržovat správné stravování, tak se vše vrátí k normálu. Jenže to není tak jednoduché, jak jsem si myslela. Když víte, co vám pomůže a že to pomůže, tak si myslíte, že si můžete dovolit to odkládat. Myslíte, že teď jím jen samou zeleninu a nic sladkého? Vůbec ne. Právě teď koušu do čokolády a docela si to užívám. A vlasy padají a padají. Je čas se znovu zapřít a vydržet (vyděržaj pajonier), protože se bojím, že už to nepůjde dát zpátky.

Jedna pozitivní informace na závěr: k Vánocům jsem dostala naprosto úžasný odšťavňovač! A není nic lepšího na kvasinky než čerstvé zeleninové šťávy, ale o tom až příště..
Kam dál? - Odšťavňovač a zeleninové šťávy

Žádné komentáře:

Okomentovat